لطفا خدا را دعوت کنید
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 18:17 ::  نويسنده : نیلوفر

سلام یادمه یه روزی رفتم کافی شاپ تا از در داخل نرفته بودم دیدم یه پسر بچه کوچولو خیابونی و فقیر جلو درب ورودی دراز کشیده بود کفش به پا نداشت تمام بدنش ار گرسنگی به هم پیچیده بود حداقل میتونم حدس بزنم 15کیلو بیشتر نمیشد ماتم برد یه لحظه موندم جا خوردم بعد دونفر رفتن داخل پاشون رو بلند کردن که یه موقع پاشون نخوره به اون بچه بعد رفتن نشستن روی یه میزی سفارش دادن صاحب کافی شاپ هم تا کمر دولا شد و لبخند زد نمیدونستم چیکارکنم از همه اونایی که تو داخل کافی شاپ بودم عصبانی بودم دست کردم جیبم خودمم زیاد پول نداشتم یه دوتومنی دادم دستش و رفتم نتونستم وایسم تمام هفته تو شوک بودم .

میخوام بدونم آدما وقتی با پاهاتون غرور حتی یه بچه رو له میکنید وقتی دست به آسمون بلند میکنید دیگری رو نفرین میکنید وقتی با حرفاتون دیگری رو مسخره میکنید وقتی برای موفقیت خودتون دیگری رو زیر پا میزارید وقتی با پدرتون یا مادرتون بد برخورد میکنید وقتی شکستن دل دیگری میشه هنرتون برای خنکی دل خودتون وقتی ادعا میشه کارتون وقتی دین میشه ابزارتون وقتی ....

میخوام بدونم

میخوام بدونم

میخوام بدونم

آهای ادما خودتون تو لحظه دردتون واسه خوشبختیتون واسه سعادتون واسه رسیدن به مرادتون دست تون رو رو به کدوم آسمون؟ بلند میکنید کدوم خدا ؟ ها

کدوم خدا؟

نمیدونید خدا تو همه جا هست یه واحده در همه جا تو کل آدم اون تنها حقیقت مطلقیه که وجود داره

بیاین با خدا خوب باشیم اون رو به زندگیمون دعوت کنیم بزارید خدا تو خونه هامون باشه بزارید خدا همه کس ما باشه بزارید خدا محرم ما باشه مرحم باشه بود ما باشه هستی ما باشه بیاین با هم که خدا !خدای ما باشه خدا منتظر ماست یه اشاره کنید که از دوریش خسته شدید این فراق باید یه روزی پایان پیدا کنه. لطفا بیاین

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان